Bodemzorg wil als beheer- en nazorg organisatie van stortplaatsen en bodemsaneringslocaties haar opdrachtgevers ontzorgen en haar klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Het is dus van belang te weten wat onze klanten precies willen en hoe ze onze dienstverlening ervaren. Daarom heeft Bodemzorg eind 2013 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Op basis hiervan zijn drie speerpunten geformuleerd waarvan de status deze zomer is geƫvalueerd bij onze klanten.

Uit dit onderzoek bleek dat onze inspanningen voor het verbeteren van de speerpunten resultaat hebben opgeleverd. Onze klanten voelen zich beter begrepen in hun vraag, Bodemzorg volgt nog strikter de planning en communiceert beter bij wijzigingen in de planning. Maar optimaliseren van de werkzaamheden is een continu proces en daarom vragen we regelmatig feedback en verbeterpunten aan onze klanten.

We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van je bezoekersgedrag.

Sorry

De versie van de browser die je gebruikt is verouderd en wordt niet ondersteund.
Upgrade je browser om de website optimaal te gebruiken.